Bizonyára észrevettétek, hogy egy időre kevesebbet lehetett hallani a projektről, ennek viszont semmi rossz jelentősége nincs.
A pálya gőzerővel készül, nincs megállás az építkezésben. Jelenleg a székesfehérvári szakasz rekonstrukciója folyik, majd sor kerül egy kis menetrend készítésre. Idáig elkészült már a második aljárat is, a 8095-ös vonal. Ennek kész szakaszáról és végállomásáról lejjebb találtok képet.
Hát, de mi újság a fővonallal? Ahogy az aljáratok haladnak, úgy vele bővül az alapjárat is. Viszont úgy döntöttem, hogy még a nyáron egy játszható verziót kiadnék a pályából, így a 8090-es és a 8095-ös vonal még a nyáron debütálni fog (várhatóan augusztus eleje/közepe fele, törekszek rá, hogy minél hamarabb). A 8097 pedig egy lassabb tempóban készülgetne tovább. OMSI-n kívül szándékozok mással is foglalkozni, így ez a döntésem végleges. Na, de következzenek az ígért képek.
Söréd, italbolt. A 8095-ös járat végállomása.
Indulás a sörédi elágazásból.
Haladás a Magyaralmást és Sörédet összekötő főúton.
Sprintex, 2016.07.27.